De situatie waarin wij ons nu bevinden met Covid-19 heeft onze behoefte aan verandering versterkt, en om onze manier van leven aan te passen. De pandemie heeft de noodzaak voor grondige maatschappelijke verandering duidelijk gemaakt, en deze behoefte wordt weerspiegeld in een nieuwe nationale campagne genaamd Change-Inc. Veolia is trots om onderdeel te zijn van Change-Inc. Hét veranderingsplatform voor het bedrijfsleven van morgen. Bedrijven waar verandering niet een agendapunt is, maar een businessmodel.
Deze campagne houdt zich bezig met de Changemakers van Nederland en hoe zij invloed hebben op het vernieuwen, verbeteren, en veranderen voor een betere toekomst. Hun motto is dan ook: “Want morgen wordt vandaag bedacht”. Het is een nationale campagne die over verschillende platforms wordt gecommuniceerd, zoals social media (Linkedin, twitter), radio, en ook door billboards geplaatst in verschillende Nederlandse steden.
Veolia is erg trots om samen te werken met andere Nederlandse bedrijven zoals DSM of Rabobank, en om gezien te worden als een vooruitstrevend bedrijf in deze positieve campagne. Bij Veolia zien we de wereld zoals deze zou moeten zijn en niet alleen zoals deze nu is. Deze campagne sluit aan bij onze strategie voor een meer circulaire economie, de energietransitie, en een saamhorige en duurzame manier van leven.